close

1000 reasons 一萬個理由

英文歌詞版---> https://www.youtube.com/watch?v=DXDGE_lRI0E

 

Bless the Lord oh my soul

用我的靈魂稱頌我主
Oh my soul

我的靈魂
Worship His Holy name

敬拜祂聖潔的名
Sing like never before

像最初的頌歌
Oh my soul

用我的靈魂
I'll worship Your Holy name

我要敬拜袮聖潔的名

 

The sun comes up

太陽升起
It's a new day dawning

是一日初始的黎明
It's time to sing Your song again

正適合再次唱起袮的頌歌
Whatever may pass

無論有何難關
And whatever lies before me

無論有多少阻礙在我面前
Let me be singing
When the evening comes

讓我用歌聲迎接晚上

 

Bless the Lord oh my soul

用我的靈魂稱頌我主
Oh my soul

我的靈魂
Worship His Holy name

敬拜祂聖潔的名
Sing like never before

像最初的頌歌
Oh my soul

我的靈魂
I'll worship Your Holy name

我要敬拜袮聖潔的名

 

You're rich in love

袮有豐富的慈愛
And You're slow to anger

和無比的耐心
Your name is great

袮的聖名完全
And Your heart is kind

並帶著寬闊的心
For all Your goodness I will keep on singing

我要持續歌頌袮的良善
Ten thousand reasons For my heart to find

我在心中尋得十萬個理由

Bless the Lord oh my soul

用我的靈魂稱頌我主
Oh my soul

我的靈魂
Worship His Holy name

敬拜祂聖潔的名
Sing like never before

像最初的頌歌
Oh my soul

我的靈魂
I'll worship Your Holy name

我要敬拜袮聖潔的名

And on that day

而在那一天
When my strength is failing

當我失去力量
The end draws near

終結即將到來

And my time has come

我的時候到了
Still my soul will

我仍要用靈魂歌唱

Sing Your praise unending

頌揚袮的永不止息
Ten thousand years
And then forevermore

比一萬年更加長久
Forevermore

永不止息

Bless the Lord oh my soul

用我的靈魂稱頌我主
Oh my soul

我的靈魂

Worship His Holy name

敬拜祂聖潔的名
Sing like never before

像最初的頌歌
Oh my soul

我的靈魂
I'll worship Your Holy name

我要敬拜袮聖潔的名

Bless the Lord oh my soul

用我的靈魂稱頌我主
Oh my soul

我的靈魂
Worship His Holy name

敬拜祂聖潔的名
Sing like never before

像最初的頌歌
Oh my soul

我的靈魂
I'll worship Your Holy name

我要敬拜袮聖潔的名
Yes I'll worship Your Holy name

我要敬拜袮聖潔的名
Lord I'll worship Your Holy name

我要敬拜袮聖潔的名

 

謝謝您的點閱與支持,願神賜恩祝福予您+

arrow
arrow

    EVA0u0 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()