close

Hillsong Young & Free 
Alive 活著

 
英文歌詞版---> https://www.youtube.com/watch?v=qEvEVALLjNQ
中文歌詞版---> https://www.youtube.com/watch?v=1I0FhC5pkUI
 
I was lost with a broken heart
我曾因心碎而迷失
You picked me up, now I'm set apart
祢將我尋回,使我成聖
From the ash I am born again
在灰燼中重生
Forever safe in the Saviour's hands
在救主手中永遠平安
You are more than my words could say
祢超越我所能表達的萬有
I'll follow you Lord for all my days
我要用我一生跟隨祢,我主
I'll fix my eyes, follow in your ways
我要定睛跟隨祢的道路
Forever free in your unending grace
在祢的恩典中飽嘗永遠的福樂

'Cause You are, You are, You are my freedom
因為祢是,祢是,祢是我的自由
We lift you higher, lift you higher
我們高舉祢,高舉祢
Your love, Your love, Your love never ending
祢的愛,你的愛,你的愛永不止息
Oh oh oh

You are alive in us
活在我們生命中
Nothing can take your place
無人可以取代祢
You are all we need
我們只需要祢
Your love has set us free
祢的愛使我們自由

In the midst of the darkest night
在深夜之中
Let Your love be the shining light
讓祢的愛成為亮光
Breaking chains that were holding me
斷開綑綁我的鎖鏈
You sent Your Son down and set me free
祢讓愛子降世,使我自由
Everything of this world will fade
世上一切終將消逝
I'm pressing on till I see your face
我努力向前,直到見祢的面
I will live that Your will be done
我要活出祢的旨意
I won't stop till Your Kingdom come
祢的國度降臨前我不會停止

 
'Cause You are, You are, You are my freedom
因為祢是,祢是,祢是我的自由
We lift you higher, lift you higher
我們高舉祢,高舉祢
Your love, Your love, Your love never ending
祢的愛,祢的愛,祢的愛永不止息
Oh oh oh

 
 
You are alive in us
祢活在我們生命中
Nothing can take your place
祢無可取代
You are all we need
我們只需要祢
Your love has set us free
祢的愛使我們得自由

You are, You are, You are my freedom
祢是,祢是,祢是我的自由
We lift you higher
我們高舉祢
You are, You are, You are my freedom
祢是,祢是,祢是我的自由
We lift you higher, lift you higher
我們高舉祢,高舉祢
Your love, Your love, Your love never ending
祢的愛,祢的愛,祢的愛永不止息
Oh oh oh

You are alive in us
祢活在我們生命中
Nothing can take your place
祢無可取代
You are all we need
我們只需要祢
Your love has set us free
祢的愛使我們得自由

You are alive in us
祢在我們生命裡活著
Nothing can take you place
祢無可取代
You are all we need
祢是我們全部的需要
Your love has set us free
祢的愛使我們得自由
 
謝謝你的點閱與支持,願神賜恩祝福予你+
arrow
arrow

    EVA0u0 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()